Плани засідань ШМО

І засідання
(серпень - вересень)
Тема: Організаційно-методичне забезпечення викладання математики, фізики, хімії, географії, інформатики, біології в 2015 -2016 н.р.
Теоретична частина:
1.     Аналіз роботи методичного об′єднання за 2014-2015 н.р. (Шевченко О.Ю.)
2.     Обговорення та затвердження плану роботи методичного об′єднання на 2015-2016 н.р.
3.     Визначення термінів проведення відкритих уроків, предметних тижнів.
4.     Аналіз результатів підсумкових контрольних робіт, ДПА, ЗНО з математики, інформатики, географії, біології,фізики та хімії.
5.     Ознайомлення з новинками методичної літератури.
Практична частина:
1.Методичні особливості викладання природничо-математичних дисциплін в 2015-2016  н.р.:
·        діючі програми, підручники
-         Швайка І.В., Швайка П.М., Петрушевська Н.М., Болтян Н. Г. – математика,
-         Коваль С. С., Шевченко О. Ю., Гвоздік І.В. – природознавство, географія, біологія, хімія, економіка,
-         Лукяненко Л. В. – фізика,
-         Полікарпова  О.С. – інформаційні технології.
·        ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо вивчення предметів природничо-математичного циклу у 7 класах у 2015- 2016 н.р. за новою програмою.
Методичні рекомендації  та робота між засіданнями:
1.     Проведення шкільних олімпіад (згідно з графіком)
2.     Підготовка учнів до міських  олімпіад
3.     Взаємовідвідування уроків з метою обміну досвіду
4.     Оформлення методичних паспортів, портфоліо, блогів та складання плану самоосвіти
                      
ІІ засідання
(жовтень - листопад)
Тема: Розвиток загальноосвітніх умінь і навичок учнів на уроках
природничо-математичного циклу.
Інноваційні підходи до навчання природничо-математичних дисциплін
Форма проведення: практичний семінар
Теоретична частина:
1.
Інноваційні методи формування в учнів загальноосвітніх вмінь і навичок з математики.(Швайка І.В.)
2. Формування міцної системи знань з предмету шляхом використання різноманітних прийомів запам’ятовування. .
(Швайка П.М., Шевченко О.Ю.)
Практикум: 
1.Створення тестів засобами М
S Word та використання їх на уроці з метою підвищення інтересу до навчання (Полікарпова О.С.)
2.Стан роботи над створенням блогу МО (Полікарпова О.С., Шевченко О.Ю.)
3.Засоби мережі Інтернет як спосіб самоосвіти і самовдосконалення вчителя (Коваль С.С., Лук’яненко Л.В.)
Методичні рекомендації та робота між засіданнями:
1.Підготовка учасників Всеукраїнських  предметних олімпіад ІІ (міського) етапу ·
2.Участь у Всеукраїнських конкурсах (Геліантус, Кенгуру,Колосок); ·
3. Ознайомлення з новинками педагогічної преси та навчальної літератури
4. Проведення відкритих уроків, позакласних предметних заходів.
  
ІІІ засідання
Тема: Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня       
Форма проведення: диспут, інформація, обмін досвідом.
       
Теоретична частина
1.  Інтегровані уроки - потужний стимулятор розумової діяльності дитини.
  (Швайка І.В., 
Шевченко О.Ю.)
2. Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання
 (Лук’яненко Л.В. ,
 Коваль С.С.)
3.  . Організація науково – дослідницької роботи учнів як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня 

 (Гвоздик І.В.,
Полікарпова О.С.)
Практикум
1. Я роблю так (з досвіду реалізації міжпредметних зв’язків)
Круглий стіл


3. Про інструктивно-методичні рекомендації щодо проведення ДПА в 9 та 11 класах в 2015-2016 н.р..
Вивчення документів
 Методичні рекомендації  та робота між засіданнями

1)Експрес-інформування з питань «Вимоги до сучасного уроку».
Огляд методичної 
літератури
2) Підготовка та проведення тематичних тижнів
3)  Самоосвітня робота вчителівз питань «Вимоги до сучасного уроку», «Природничі науки як основа життєвих компетенцій учнів».

                                   
IVзасідання
Аукціон педагогічних ідей «Методична палітра учителя»
Тема: педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.
Мета: вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи..
Практична частина
Форма проведення: диспут, інформація, презентація досвіду.
«Я роблю так». Презентація учителями форм і методів роботи, які сприяють формуванню та розвитку комунікативної компетенції учнів.
1.     Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя (Шевченко О.Ю)
2.      Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритих уроків, їх обговорення)  (члени ШМО)
3.     Реалізація змісту шкільної освіти в умовах впровадження її нових стандартів. Організація роботи зі здібними та обдарованими дітьми. (Швайка І.В.)
4.     Інноваційний урок : координати творчості .(Швайка П.М., Гвоздик І.В..)
5.     Обговорення результатів шкільних, міських, обласних Всеукраїнських предметних олімпіад.
Методичні рекомендації  та робота між засіданнями
1.                         Систематизація матеріалів з метою їх публікації.
      2.Повідомлення про підготовку до проведення тижнів предметів
      3. Аналіз роботи ШМО за 2015-2016 н.р.
      4. Підготовка плану роботи на 2016- 2017 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар