Форми роботи та діяльність ШМО

На 2015-2016 н.р. визначаємо такі основні напрямки роботи ШМО природничо-математичних наук:
1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.
2. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ (створення блогу ШМО)
3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.
4. Сприяти патріотичному вихованні учнів на уроках природничо-математичного циклу.
5. Поглиблювати знання з навчальних дисциплін, як учнів так і вчителям працювати над питаннями самоосвіти.
6.Продовжити систему проведення відкритих уроків.
7. .Працювати над поповненням навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційно-довідкового забезпечення кабінетів природничо-математичного циклу.
8. Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів.
9. Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.

Діяльність шкільного методичного
 обєднання      спрямована на вирішення:

1. Підвищення рівня загальної дидактичної та методичної  підготовки педагогів, організацію та здійснення навчального процесу.
 2.Модернізацію та запроваджування ідеї В.Сухомлинського  в аспекті сучасного уроку. Засвоєння сучасної педагогічної теорії та її застосування  в практичній діяльності.

 3. Використання інноваційних технологій в розвитку  творчості учнів.

4. Опрацювання новинок педагогічної преси, останніх досягнень в галузі технологій, дидактики.

   5. Роботу з обдарованими дітьми, їх підготовку до участі в олімпіадах і конкурсах.

 6. Активізацію пізнавальної і науково-практичної діяльності учнів в позаурочний час: предметні тижні, навчальні екскурсії, виховні заходи.

7. Обмін педагогічним


Форми роботи
-     демонстрація відкритих уроків, участь у «Декаді відкритих уроків» та практичних семінарах;
-     лекції для вчителів школи, виступи-демонстрації із застосуванням мультимедійних засобів навчання;
-     впровадження в практику роботи елементів ППД;
-     корекція теоретичного та практичного досвіду роботи;
-     опрацювання методичної літератури сучасної інтернет-інформації, передового досвіду роботи вчителів;
-     застосування в практичній діяльності елементів передового педагогічного досвіду;
-     проведення відкритих уроків, позакласних заходів;
-     тематичне відвідування уроків в учителів школи, міста;
-     застосування в практичній діяльності теоретичних знань елементів передового педагогічного досвіду;

-     вивчення передового досвіду роботи вчителів.

Немає коментарів:

Дописати коментар