На
2015-2016 н.р. визначаємо такі основні напрямки роботи ШМО
природничо-математичних наук:
1. Підвищувати
професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси
підвищення кваліфікації, круглі столи.
2. Вдосконалювати якість викладання
предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ
(створення блогу ШМО)
3. Розвивати
пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички
учнів.
4. Сприяти
патріотичному вихованні учнів на уроках природничо-математичного циклу.
5. Поглиблювати знання з навчальних
дисциплін, як учнів так і вчителям працювати над питаннями самоосвіти.
6.Продовжити систему проведення
відкритих уроків.
7. .Працювати над поповненням
навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційно-довідкового забезпечення кабінетів
природничо-математичного циклу.
8. Виявлення, узагальнення та
розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів.
9. Розробка навчальних,
науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних
завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.
Діяльність шкільного методичного
об′єднання спрямована на вирішення:
1. Підвищення рівня загальної дидактичної та
методичної підготовки
педагогів, організацію та здійснення навчального процесу.
2.Модернізацію та запроваджування ідеї В.Сухомлинського в аспекті сучасного уроку. Засвоєння
сучасної педагогічної теорії та її застосування
в практичній діяльності.
3. Використання інноваційних технологій в
розвитку творчості учнів.
4. Опрацювання
новинок педагогічної преси, останніх досягнень в галузі технологій, дидактики.
5. Роботу
з обдарованими дітьми, їх підготовку до участі в олімпіадах і конкурсах.
6. Активізацію
пізнавальної і науково-практичної діяльності учнів в позаурочний час: предметні
тижні, навчальні екскурсії, виховні заходи.
Форми роботи
-
демонстрація відкритих уроків, участь у «Декаді відкритих уроків» та
практичних семінарах;
-
лекції для вчителів школи, виступи-демонстрації із застосуванням
мультимедійних засобів навчання;
-
впровадження в практику роботи елементів ППД;
-
корекція теоретичного та практичного досвіду роботи;
-
опрацювання методичної літератури сучасної інтернет-інформації, передового
досвіду роботи вчителів;
-
застосування в практичній діяльності елементів передового педагогічного
досвіду;
-
проведення відкритих уроків, позакласних заходів;
-
тематичне відвідування уроків в учителів школи, міста;
-
застосування в практичній діяльності теоретичних знань елементів передового
педагогічного досвіду;
-
вивчення передового досвіду роботи вчителів.
Немає коментарів:
Дописати коментар